מהפכה של איכות: מותג הקפה ששם את ישראל על המפה

ב־15 השנים האחרונות מתחולל בהדרגה תהליך שמשנה את עולם הקפה: מהפכת איכות המדגישה את המקורות ואופני ההכנה של הפולים. עידן זה מכונה “הגל השלישי של הקפה”, והוא מתוארך לתחילת המילניום הנוכחי. כעת, בדיוק כמו עם יין, מבקשים לוגמי קפה סקרנים לדעת על הפולים הכל – לא רק מאיזו מדינה הגיעו אלא מאיזה מחוז בדיוק בגואטמלה, אתיופיה או ברזיל, מאיזה תת זן, כיצד יובשו, לאיזו דרגת צבע נקלו, ואפילו מאיזו חווה הגיעו ומה שמו של החוואי שגידל את הקפה. עכשיו נפתחת גם בארץ הדרך לגלות סוגי קפה חדשים, לחקור טעמים חדשים ולהתחבר לעולם הקפה המתקדם והרחב כל כך.

BeanZ הוא מותג Farmer to Cup בינלאומי בבעלות שטראוס קפה ומציע לראשונה בישראל בחירה בין מהדורות קפה קבועות ומתחלפות, מחוות קפה ייחודיות מסביב לעולם, במגוון שיטות הכנה של הגל השלישי.

מומחי הקפה של החברה נמצאים בקשר ישיר ומתמשך עם החוואים השונים ברחבי העולם, מסייעים לגידול הקפה באמצעות טכנולוגיה, ידע וציוד מתאימים ומוודאים איכות בלתי מתפשרת. הקפה שמגיע מהחוואים עובר קלייה מקומית איכותית בציוד חדשני ובכמויות קטנות. הקלייה המקומית מבטיחה טריות מרבית וקבלת קפה מאוזן ומושלם.

המותג הוא חלוץ בתחום בארץ, ושם את תרבות הגל השלישי במרכז החוויה שהוא מעניק לצרכניו. 100 אחוז מכל פולי הקפה של סדרת החוואים של BeanZ מתבססים על פולי Specialty Coffee, ועליהם מופיע שמו של החקלאי שבחוותו גדלו – גבריאל מאוגנדה, לואיז אלברטו מברזיל וסיה מאינדונזיה.

beanz pic

צילום: סטודיו אריה ויסמין

את הפולים של Beanz אפשר למצוא כבר היום בבתי הקפה שלנו בנתב"ג (טרמינל 3, גייט E8) , ובעוד מספר בתי קפה ברחבי תל אביב ומחוצה לה.