אתר זה עושה שימוש בעוגיות בהתאם למדיניות הפרטיות - לסגירה

אנחנו מקווים לענות לשאלותיך , אבל במידה ולא, אל תהסס לפנות אלינו דרך עמוד צור קשר

שאלות כלליות

  • איך זה עובד?

  • איזה מסלולים יש?

  • איך אדע מה מתאים לי?

    שאלה מצוינת! בדיוק בשביל זה יצרנו את שאלון הקפה שלנו. אחרי מענה מהיר על מספר שאלות, נציג לך את המסלול ואת סוגי הקפה שאנחנו חושבים שהכי יתאימו לך! quiz.beanzcafe.co.il

  • אפשר להתחרט?

    תוכלו תמיד לשנות, להשהות ואפילו לבטל ללא שאלות. אפילו מחלקת שימור לקוחות אין לנו.

  • אני מרוצה מהקפסולות שלי היום.. למה לעבור?

    אנחנו מאמינים שקפה צריך לשתות טרי. כמה טרי? שנייה אחרי שנטחן. 

  • המטבח שלי קטן.. יהיה לי מקום על השיש?

    המכונה היא המכונה הקומפקטית מבין כל המכונות הטוחנות פולים האוטומטיות .והיא מתאימה לכל מטבח, גובה 32, רוחב 20, עומק 45

  • נסעתי לחול לחודש.. יחייבו אותי?

    אין שום בעיה להקפיא את המסלול עד חודש בשנה במצטבר.

  • יש מארזי מתנה?

    אנחנו עובדים על זה

  • יש גיפטקארד?

    בוודאי. ניתן לקרוא עוד על אפשרויות הגיפטרקארד בקישור הבא:GIFT CARD

  • אפשר לשנות את תדירות הגעת הקפה?

    אנחנו מגיעים פעם בחודש באופן קבוע ומסודר. לכן הפתרון הוא התאמת כמות הקפה. 

    ניתן להוסיף או להחסיר שקיות קפה במשלוח החודשי כך: סרטון הדרכה

    תהליך ההזמנה

    • אני רוצה להזמין. איך עושים את זה?

    • איך משלמים?

      לנוחיותך ניתן לשלם באמצעות: מאסטרקארד, ויזה, אמריקן אקספרס, מהיר, נח ובטוח.
      לא ניתן לשלם בתשלומים או בכרטיס אשראי דיירקט.
    • השימוש בכרטיס אשראי בטוח?

      ודאי, האתר עומד בתקן PCI שהוא התקן המחמיר בעולם לאבטחת תשלומים ברשת האינטרנט. פרטי כרטיס האשראי עוברים מיד למערכת הסליקה הבנקאית ולא נשמרים באתר.
    • התחרטתי.. מה מדיניות החזרת המוצרים?

      את מנוי הקפה, ניתן לעצור בכל שלב (ככה זה מנוי ללא התחייבות). ניתן להתנתק באתר או בטלפון, ואנחנו נתאם את איסוף המכונה.

      בכל מקרה של רכישת מוצרי קפה ו/או מוצרי מזון אחרים לא ניתן לבטל את העסקה ולהחזיר את המוצרים בהיותם מוצרי מזון. זה פשוט החוק. במקרה של רכישת מוצרים שאינם מוצרי מזון, ניתן לבטל את העסקה עד 14 ימים מיום קבלת המוצר/ים. במקרה של ביטול עסקה, שלא עקב פגם או אי התאמה, יש להשיב את המוצר/ים באריזתם המקורית ובשלמותם לשטראוס בכתובת: הסיבים 49, פתח תקווה ת.ד 194. שטראוס תהא רשאית, על פי חוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981, לגבות דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר המוצר או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם.
    • איך מקבלים חשבונית?

      אנחנו מאמינים בשמירה על איכות הסביבה. לכן, עברנו להגיש את החשבוניות באופן דיגיטלי בלבד. בכל שאלה, אנחנו זמינים ב *9881 ונשמח לסייע.

    משלוחים

    • אילו שיטות משלוח זמינות?

       אנחנו אחראים שהקפה יגיע אליך טרי, אחרי שאוחסן ושונע כראוי. לכן יש לנו שירות משלוחים שלנו ואנחנו עובדים רק דרכו. 
    • תוך כמה זמן תספקו לי את הקפה?

      הזמנה ראשונה עד 2 ימי עסקים (בימים א'-ה' להזמנות המבוצעות עד השעה 22:00). ההזמנות הבאות יגיעו פעם בחודש על פי יום החלוקה שביקשת. כמובן שאנחנו נדאג לעדכן אותך מראש באמצעות המייל.
    • איך עוקבים אחרי המשלוח?

      ביום המסירה, נשלח לך הודעת סמס אישית שתכלול את כל הפרטים לגבי המשלוח ופרטי השליח. לאחר מכן נתקשר ונתאם את זמן ההגעה הנוח עבורך.
    • כמה עולה משלוח?

      בהזמנה של 4 שקיות קפה (המסלול המוביל) - המשלוח ללא עלות. במסלול של 3 חבילות קפה עלות המשלוח היא 25 שקלים.

    אזור אישי, תמיכה, שירות לקוחות

    • למה אני צריך להירשם לאתר?

      בדיוק כמו שאנחנו רוצים ליצור את כוס הקפה המושלמת עבורך. אנחנו גם רוצים לתת לך את החוויה המושלמת כלקוח. באתר ניתן לעקוב אחרי ההזמנה שלך, לראות ולנהל את היסטוריית הזמנות, ולקבל מבצעים, חדשות והטבות בלעדיות. בקיצור, זה גם משתלם וגם כדאי. אנחנו מזמינים אותך לנסות ולראות.
    • איך אפשר לשנות את הפרטים האישיים שלי?

      באפשרותך לשנות את פרטיך האישיים בקלות ובמהירות באיזור האישי שלך. לנוחותך, השינויים יישמרו עבור הזמנותיך העתידיות.
      סרטון הסבר קצר ניתן למצוא כאן: סרטון הדרכה
    • שכחתי סיסמה.. מה עושים?

      שכחת סיסמא? לא נורא. כדי לשחזר את הסיסמא שלך יש ללחוץ על " שכחתי סיסמא" בחלון ההתחברות . אנחנו נשלח אליך דואר אלקטרוני לכתובת שבה נרשמת לאתר - ובו המשך הנחיות לשינוי הסיסמא.
    • איך מעדכנים אמצעי תשלום?

      באפשרותך לשנות את פרטיך האישיים בקלות ובמהירות באיזור האישי שלך. לנוחותך, השינויים יישמרו עבור הזמנותיך העתידיות.
      סרטון הסבר על שינוי אמצעי התשלום היומי ניתן למצוא כאן: סרטון הדרכה
    • איזה סוגי מיילים והודעות אתם שולחים? איך אפשר להפסיק לקבל?

      באפשרותך לשנות את פרטיך האישיים בקלות ובמהירות באיזור האישי שלך. לנוחותך, השינויים יישמרו עבור הזמנותיך העתידיות.
    • איך מחדשים מסלול שהוקפא?

      יוצרים איתנו קשר - או עושים זאת עצמאית באתר.
    • איך מחליפים יום אספקה?

      באפשרותך לשנות את פרטיך האישיים בקלות ובמהירות באיזור האישי שלך. לנוחותך, השינויים יישמרו עבור הזמנותיך העתידיות.
      סרטון הסבר על שינוי מועד האספקה היומי ניתן למצוא כאן: סרטון הדרכה

    פולי הקפה שלנו

    • אילו סוגי קפה יש?

      אתם מוזמנים ללחוץ על הלינק, לחקור את עולמות הקפה שלנו ולגלות את החוואים בשמגדלים עבורנו פולי קפה ייחודיים
      https://beanzcafe.co.il/coffee-beanz
    • מה נותן לי לשתות קפה שמגיע מחווה אחת? מה היתרונות של קפה שמגיע מחווה אחת?

      כמו יין ושוקולד, גם לפולי קפה יש טעם ייחודי אשר מתקבל כתוצאה מתנאי אקלים, סוג הקרקע, שיטת הגידול וגורמים נוספים אשר מעניקים לכל חווה את הטעם המיוחד לה. קפה שהוכן מפולים שהגיעו מחווה אחת מאפשרים לחקור ולגלות את הטעמים הייחודיים לה,
    • יש לקפה תו תקן של סחר הוגן?

      כל הרעיון שעומד מאחורי Beanz, הוא להביא לכם קפה טרי מחוות קטנות ברחבי העולם. החוות האלו והחוואים שמגדלים את הפולים, הם הנכס הכי חשוב שלנו. אנחנו לא צריכים ארגונים של סחר הוגן שיתווכו בינינו לבין החוואים. אנחנו בקשר רציף איתם, מבבקרים בחוות ומפקחים גם על הליך הגידול וגם על תנאי ההעסקה של העובדים.
    • הקפה שלכם אורגני?

      אין לנו תעודה של ארגון שמפקח, אבל אנחנו לא צריכים. אנחנו מלווים את תהליך הגידול כולו. משלב שתילת הזרעים בקרקע, ועד התוצר הסופי. אנחנו מוודאים שאין שום שימוש בחומרים כימיים ופולי הקפה שלנו מטופלים בצורה הטובה ביותר לאורך כל הדרך.
    • יש נטול?

      אנחנו אוהבים קפה עם קפאין. אבל אולי יום אחד....
    • איך מאחסנים את הקפה בבית?

      כשהאריזה סגורה, צריך לשמור אותה במקום קריר ויבש. אחרי שפותחים לא אמורה להיות בעיה, כי תכננו את גודל השקית כך שתספיק בדיוק לגודל תא הפולים.
    • האם פולי הקפה כשרים?

      פולי הקפה שלנו כשרים ובהשגחת הרבנות לוד ובד"ץ העדה החרדית.

    חיבור ראשוני של המכונה ומידע כללי

    • מה גודל המכונה?

       המכונה היא המכונה הקומפקטית מבין כל המכונות הטוחנות פולים האוטומטיות .והיא מתאימה לכל מטבח, גובה 32, רוחב 20, עומק 45
    • איך משתמשים במכונה?

      המכונה מוכנה להפעלה. כל מה שצריך זה לחבר לחשמל, למלא מים במיכל האחורי, פולי קפה במיכל העליון, ללחוץ על לחצן ההפעלה ולבחור את המשקה הרצוי ולשתות. 
    • איך מפעילים את המכונה בפעם הראשונה?

    • האם צריך לחבר את המכונה למים?

      אין שום צורך. למכונה יש מיכל מים של 1.1 ליטר 
    • האם הטכנאי מחבר את המכונה או רק מביא אותה ?

      ההתקנה פשוטה מאוד ואין צורך בטכנאי
    • האם צריך שקע מיוחד לחשמל או ששקע רגיל מספיק ?

      השקע שלכם בבית מצוין - שקע רגיל

    תפעול

    תקלות נפוצות

    • מה פירוש האיקונים שנדלקים על המכונה

    • לאחר ריקון תא העוגיות (פסולת הקפה) - הנורית עדיין דלוקה.

      כנראה שפח העוגיות לא מוקם נכון. חפשו את הנקודה המתמגנטת ומקמו אותו בדיוק
    • לאחר ניקוי האבנית סמן ה"נחש" לא נכבה

      יש לבצע את הפעולה שוב ללא חומר מסיר האבנית
    • לא יוצא משקה או שפעולת יציאת הקפה נפסקת באמצע

      תבדקו שיש מים במיכל ומספיק פולים
    • יוצא משקה באורך שונה מהרצוי (קצר במקום ארוך למשל)

      לוחצים על הכפתור שאתם רוצים לכוון, עוזבים ואז לוחצים שוב עד שנמזגת הכמות הרצויה
    • המכונה "מבקשת" לרוקן מיכל העוגיות למרות שהוא ריק

      הסיבה היא שפעולת הריקון נדרשת כל 10 כוסות קפה. אם רוקנתם לפני, "בלבלתם" את המכונה. הכל תקין - הוציאו שוב את מיכל העוגיות והחזירו אותו למקומו.
    • בהפעלה ראשונית לא יוצא משקה

      צריך ללחוץ על לחצן המים החמים מספר פעמים עד שיוצאים מים מהפייה. אם אחרי 5 ניסיונות הבעיה נמשכת, נא ליצור קשר עם שירות צרכנים (טלפון)
    • הלחצנים על המכונה אינם מגיבים

      יכול להיות שהרטבתם קצת את הלחצנים. נגבו את הכפתורים, כבו והפעילו שוב